onsdag 25 april 2007

Kattvakt

Är kattvakt till Smilla några dagar, en riktig liten kattfröken och söt som socker. Inatt har hon dock levt loppan och väckt mig otaliga gånger och hade nog helst velat att jag skulle stiga upp och leka lite. Men icke, jag anser att på natten ska man sova och inte leka.

Helg i mars

Igår hjälpte pappa mig att byta till sommardäck. Eller det var snarare så att han bytte och jag kollade på (måste få tillägga att jag KAN byta däck själv). Två nya däck har inhandlats, egentligen skulle jag nog behövt byta ut allihopa men det får allt vänta till nästa år.

Bea drog också iväg mig på spinning igår, har inte varit på ett sånt pass på flera månader och idag känns benen som spagetti. Fick mjölksyra bara av att cykla upp till jobbet...inte bra!

Idag är det rena vårvärmen, hela 16 grader och lunchrasten har spenderats ute på innergården på jobbet.

Ikväll är det Grey´s Anatomy och Sussie kommer traditionsenligt över och kollar eftersom hon inte har kabeltv. Det är ju också trevligt med sällskap och så kan man diskutera varför Meredith och Derek aldrig kan bli ihop!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

först trodde jag att det var Simba på bilden...väldigt likt